Tv, film och Täbytjejer här :)+ Clara :D

Idag vaknade jag vid typ åtta, var rätt så pigg så jag trodde att jag hade försovit mig :P. Typ flög upp ur sängen. Åkte vid nio, hämtade Moa och Emelie. Till träningen. Tränade i 2 timmar och jag körde 2½ skruv :). Stog på en utav dom :P. Sen kom Täbytjejerna och vi drog till G-vik :D. Det var super skojigt och mitt lag vann plask-tävling (H). Inte för att jag gjorde så mycket för laget, men men :P. Sen gick vi upp och drog tillbaka till hallen. Därefter tog vi en låååååång promenad till MonaVera och åt där. Sen hämtade vi våra grejor och åkte hem :). Då spelade vi lite fotboll (vi är skitgrymma), det var skitskoj :D. Mycket garv! :) Nu kollar vi på Lotta på bråkmakagatan, för bra! :D. Sen ska vi slagga, tidig dag i morgon med mycket träning :D. Men jag har ju såklart sträckt mig, buhuhuhuhuhu :'(. Puss och kram♥

I lördags var det släkt-kalas för mig :). Fick massa pengar så det blir SHOPPING :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0