Träningslägret var KUNG! :D

Roligaste dagarna på länge! Så himla värt :D Igår åkte vi till g-vik och hade hopptorn-plask-tävling och mitt lag vann :D Inte för att jag gjorde så mycket för laget , men ändå :P Linnéa körde dubbelvolt från trean och Carro körde tzuoka från femman, värsta ryggplasket på båda två :D Efter g-vik gick vi till Mona Vera och åt :) Sen följde Clara, Jonna, Erica och Yasmine med hem till mej. Vi spelade fotboll och kollade på Lotta på bråkmakagatan :D Skitskoj, vi garva asmycket :D Sen gick vi och la oss och vaknade vid tio i nio. Åt frukost och drog till träningen vid tio i tio. Var bara med en stund men sen kunde jag inte träna mer för jag sträckte mej i båda låren, jumsken (stavning) och i handleden :'( Sen var det lunch. Efter lunchen blev vi uppdelade i sex lag och vi skulle hitta på ett kort fristående, två varv på matta och två varv på hopp. Det var skitkul och vi skrattade jättemycket :D Mitt lag vann tävlingen också, det är ju skitbra :D Sen var det slut och jag åkte hem. Kussarna är här nu, puuust jag som är så trött :P Ska vara lite sociala mot dom senare.... Hejdaaah!

Snart kommer filmerna på oss upp på youtube, så jag länkar till dom så ni får se dom :D Ni kommer garva ihjäl er :)


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: V I C K Y

låter härligt :)

2009-04-07 @ 19:21:49
URL: http://vnyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0