Finaly!

Ja, tack! Idag är "han där uppe" på min sida! Känner mig mycket bättre och jag kan nog till och med träna i morgon :D ÄNTLIGEN! Eftersom jag mådde betydligt bättre när jag vaknade så drog jag iväg till praoen - och jag ska säga er att det var värt! Mycket rolig dag! Eleverna från lekis till tvåan övade på sin teater som de ska spela upp i kväll. Bland det roligaste jag någonsin har sett. De är så söta och små :). Jag och Simon (en annan vikarie/praoelev) satt och garvade i hjäl oss, fast på ett snällt sätt såklart ;D. Jag smet två timmar tidigare idag, haha! Va busig jag är ;). Jag skulle egentligen sluta 16.30 men jag lyckades smita redan vid 14.30 :D Vilken gangster jag är som bara gittar, haha! Tog bussen till Anabanana och vi tog en hundpromenad. Vi plaskade lite i bäcken, haha nej men nära på. Vi lekte en rätt riskabel lek, att man skulle hoppa över bäcken och jag var väääldigt nära på att trilla i :P. Sen gick vi hem och gjorde ingenting. Efter det var det mat till hunden och ut igen :). Tog en längre promenad denna gång och prata om allt som finns att prata om. Anna och Angelica... Nu är jag hemma och ska sitta framför datan tills mina ögon är som fyrkanter! Puss och kram♥

JAG LÄNGAT TILL TÄVLINGEN, därför får ni en bild :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0